dilluns, 20 de setembre del 2010

La bellesa del caos


Hi ha una bellesa intrínseca en el caos. El caos potser ens provoca por. Però alhora és bell i seductor, ens arrossega, ens hipnotiza.

El caos ofega o meravella. M'ofega i em meravella.
Imagino els cables entortolligats. Fent un nus estret que ofega la meva connexió.
Per culpa del caos em sento aïllada del món. Rebaixo les ones cibernètiques. No puc llegir el correu. No puc llegir blogs. El caos m'impedeix connectar-me.


Corro a la biblioteca.
Miro algun correu. No tinc temps de respondre.
No puc fer cap post. No tinc prou temps. En faig un, cuita corrents, on expliqui com em trobo.

Si en alguns dies teniu poques notícies meves espero que m'ho sabreu perdonar. El meu "proveidor d'ADSL" m'està fent la guitza. Ja no em dóna servei. Busco alternatives.

10 comentaris:

  1. no sé quin proveïdor tens, jo vaig claudicar d'entrada i em vaig quedar amb el monstre, per allò que sempre cal anar a parar a l'amo de la línia. Sort. Tot i que el caos sol ser força creatiu, no creguis! Una mica, de tant en tant, s'agraeix ;)

    ResponElimina
  2. Jo tinc ONO i després de quatre anys n'estic francament satistet. He tingut ofertes m és económiques, pero no em moc, no fos que la caguessim.

    El caos és bellesa i és un ordre meravellosament desordenat com la naturalessa.

    ResponElimina
  3. Fa molta, molta ràbia que una cosa tan senzilla com l'ADSL triguin tan de temps en posar-la o reparar-la, no ho acabo d'entendre, i més en el teu cas, que la cosa ve de lluny. Personalment, com que els tinc mania -millor dit, odi- a tots els proveidors telefònics, no te'n recomano cap, però potser el que cal fer és enviar a cagar al que tens i triar-ne un altre que tot i ser igual d'ineficient, sigui més econòmic.
    Ah, i aquests posts curts que darerament penges son molt succulents, i van en la línia del less is more, o sigui que penso que el teus lectors no notem gens ni mica la teua desconnexió forçosa :)

    ResponElimina
  4. Ah, i per cert, si tens temps, et proposo que vegis la peli Pi, fe en el caos. Va en la línia el que apuntes avui.

    ResponElimina
  5. Uff els proveidors d'internet... son de lo pitjor! Espero que tinguis sort!
    La foto dels cables em recorda a la meva empresa... però a la meva encara estan pitjor :p

    ResponElimina
  6. Lo dels proveïdors de internet i telefonia no és caos, és barra, és pocavergonya, és sed de mal, és la perversió humana portada al paroxisme. Estic amb el Leb, mal per mal, el més barat.

    El caos es un altre cosa, i pot arribar a ser molt fecund.

    ResponElimina
  7. Increïblement m'he pogut connectar a 10 per hora o a 10kbs
    Brian, tens raó, naturalment però jo no utilitzava el terme científic, sinó el retòric i no em referia al proveïdor sinó a la sensació de desolació que em deixa aquest afer.

    Leb, gràcies per la recomanació,buscaré la pel·li. m'alegro que t'agradin els textos...

    I és cert, el caos pot arribar a ser molt fecund i ric i pot propiciar la creativitat. Ja veurem què en surt, de tot això!

    ResponElimina
  8. En línia amb en Puigcarbó, a Barcelona havia tingut ONO i no em va donar mai problemes.
    Pel que fa al caos, els megaendreçats com jo el necessitem -en petites dosis, això sí- per compensar tant d'ordre. Visca el caos sota control!

    ResponElimina
  9. Eulàlia,

    La meva més gran solidaritat en moments de caos que no venen de nosaltres sinó dels altres i si venen de les companyies que ens havien de servir millor perquè entraven en competència... encara més solidaritat d'emprenyamenta.

    Sort i ADSL!

    ResponElimina
  10. Quan comencen els problemes amb l'ADSL... sempre és l'inici d'una gran aventura!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails