dilluns, 6 d’abril del 2009

Tenen les notícies efectes secundaris?



Què hi fa tota aquesta gent a casa MEVA?
Que els he convidat, potser?
Ah, aquell d'allà em sona, d'on el conec?

Quin jardí més bonic!
Què hi faig aquí asseguda, conversant?
Cap d'ells no són els meus amics...
Però em sento bé prenent aquest cafè i xerrant.
Ah, torna a ser ell.
I ella? També la conec?
Són agradables. Tots dos somriuen.

Què hi faig en aquest teatre?
Què faig parlant anglès -macarrònic- amb la persona del costat?
Vaja, torna a ser ella.
Parlem tranquil·lament esperant que comenci la funció.
Fulleja el programa de mà i vesteix un vestit de nit elegant.
Em diu que aviat marxarà.
Es tanquen els llums, comença la funció i penso que li diré que seguim en contacte.

I em desperto.

Què caram faig somniant que el "Barack" i la "Michele" han estat a casa meva i s'han fet amics meus?

Renoi, estic fatal! Potser que pensi a deixar-ho.
Potser que deixi de veure el telenotícies. Potser que deixi de llegir els diaris... Després de tanta saturació de notícies d'alts dignataris fent-los la gara-gara per poder sortir a a foto, tan sols em falta aparèixer jo mateixa al seu costat en actitud similar -ni que sigui en somnis-.

Les notícies tenen, sí, efectes secundaris...



Agraeixo la foto a l'amic Francesc Puigcarbó (del seu blog talleret d'art).

6 comentaris:

  1. Amiga, que també estàs afectada d'"obamania" aguda? De moment, no et puc indicar cap medicina, perquè només el temps anirà posant les coses a lloc.

    Això sí, molt malament li haurien d'anar les coses perquè el bo d'en Barack -de la mà de la seva Michelle, per què no?- no passés a la història...

    ResponElimina
  2. De debò que crec que una mica d'autisme no ens aniria malament. Jo ja somio massa últimament i sempre té a veure amb les notícies. :( això no pot ser bo de cap de les maneres.

    ResponElimina
  3. millor somiar amb Obama i Sra, imagina't ZP i senyora, o pitjor encara Aznar i Botella. AHHHHHHH M'ESGARRIFO NOMÉS PENSAR-HI

    ResponElimina
  4. somni o malson?
    només hi falta en Barceló pintant alguna cúpula i ja hi sereu tots!

    ResponElimina
  5. Jo m'estimo més somiar amb els personatges dels llibres que llegeixo.

    ResponElimina
  6. Joan: lamento dir que em temo que sí, tot i que intento posar una mica d'esperit crític...

    Clidice: d'aquí unes hores marxaré a la muntanya, sense tele, a veure si em desintoxico.

    Francesc: Aznar i Botella??? eghhhs, jo també m'esgarrifo.

    Estrip: mmm. no sé dir-t'ho (benvingut, per cert).

    Mireia: segurament jo també, tot i que depèn de la lectura també poden ser un malson!
    Però podem triar allò que somniem?

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails